ალექსანდროვის ბაღი

ეზოში ჯდომას თავისი ხიბლი აქვს, როცა მუსიკას უსმენ და გარშემო ცხოვრება ზუსტად ისეთია როგორც შენი მუსიკის რიტმი. ბევრი რამ გიმშვიდებს მზერას,ხასიათს გიწყნარებს, თნდაც ის რომ ეკლესია დაგყურებს ზევიდან, ახლა შიგნით შესვლა არცაა საჭირო, ტექნიკა ისეა განვითარებული რომ მღვდლის ქადაგება ეკლესიის გარეთ დამონტაჟებული “დინამიკებიდან” ისმის, ნუ ისმის და რას იზამ.. შეგიძლია წნარად იჯდე და უსმინო… აქ ჩემს გარდა ბევრია,ბევრი ვერ ითმენს გვერდში საყვარელი ადამიანი რომ უზის და გამალებით კოცნის.ზოგი მარტოა,ჩაფიქრებული და უსასრულობას მიშტერებული თითქოს იქ უპოვია მეწყვილე.. ზოგიც იმიტომ მოსულა აქ რომ ამ ყველაფერს უყუროს,დატკბეს ან სულაც წეროს… ნუ ერთი ცხადია, აქ არავინ უსმენს ქადაგებას.. მაგარია, აქ შეიძლება მოვიდნენ და გითხრან რომ განვითარება წინსვლის პროცესია, არგუმენტიც დამაჯერებელი, როცა შენ ალექსანდროვის ბაღში ზიხარ სადაც ხალხი ზასაობს, შენ კი ზიხარ და უბრალოდ წერ რადგან გინდა უთხრა ამ ხალხს რიმ დროა განვითარდეს, უთხრა ქართელს რომ დროა ჩაიძიროს ფიქრების მორევში, იყოს ადამიანი რომელიც იაზროვნებს. მე არ მივდივარ წინააღმდეგ, მეც თქვენთან ერთად  ვარ მოჯადოებული როგორც ეს ორუელის 1984-შია სიძულვილის ორწუთეულის დროს, მაგრამ ამ ყველაფერის მიუხედავად მე მაინც შემიძლია განსხვავებული ვიყო და დავიჯერო, თქვენ არა?? ფიქრი, ფიქრი ძვირფასებო:)


9 responses to “ალექსანდროვის ბაღი

  • Maya Jims

    ფიქრმა დამღუპა მე! =) იმდენი ვიფიქრე, რომ გავიდა დრო და თან წაიღო შესაძლებლობა.

  • ანრი ბეილი

    გახედე მერე შენც იმ მოზასავე წყვილს, ორველისეული სახეკრიმინალით და მოეგებიან გონს 🙂

  • sunwaited

    ასეთების შემხედვარე მერე მეც მიტყდება შეყვარებულთან ერთად სკვერში ჯდომა, არადა უკვე დიდი ხანია გამოვედით ასეთი აჟიტირების სტადიიდან : D ქუჩაში თავშეკავებაა საჭირო : ))))

  • siyvarulovna

    მე განსხვავებული ვარ = ))

    ”გინდა უთხრა ამ ხალხს რიმ დროა განვითარდეს, უთხრა ქართელს რომ დროა ჩაიძიროს ფიქრების მორევში, იყოს ადამიანი რომელიც იაზროვნებს.” – მშვენიერი აზრია. თუმცა რომ მიხვდიდე იმ მოზასავე წყვილტან და ეს უთხრა დებილი ხარო გეტყვის და ჩაიხითხითებს = )) ჯერ კიდევ ბევრი გვაკლია განვითარებამდე

  • Kate

    ძალიან კარგად გიწერია ყველაფერი.

    ალექსანდროვის ბაღში მგონი არ ვარ ნამყოდი არასოდეს 😀 😀 😀

  • moiashi

    მე მეორე ალექსანდროვი გამიხსნეს სახლის წინ, ლონდონის ბაგის სახიტ

  • boyo

    am postis gamo akrzales zasaoba !

  • Summer's Rain

    ”უბრალოდ წერ რადგან გინდა უთხრა ამ ხალხს რიმ დროა განვითარდეს, უთხრა ქართელს რომ დროა ჩაიძიროს ფიქრების მორევში, იყოს ადამიანი რომელიც იაზროვნებს. მე არ მივდივარ წინააღმდეგ, მეც თქვენთან ერთად ვარ მოჯადოებული როგორც ეს ორუელის 1984-შია სიძულვილის ორწუთეულის დროს, მაგრამ ამ ყველაფერის მიუხედავად მე მაინც შემიძლია განსხვავებული ვიყო და დავიჯერო, თქვენ არა?? ფიქრი, ფიქრი ძვირფასებო”

დატოვე კომენტარი