მუსიკა

ძალიან დაბალ ხმაზე დავაყენე, ვცდილობდი მარტო მე მესმინა. თვალები დავხუჭე და ვცდილობდი მელოდია ჩემს გარდა არავის გაეგო, რადგან მინდოდა მარტო მე მეგრძნო.
კარი გააღო, დამინახა რომ მუსიკას ვუსმენდი, თვალები დახუჭული მქონდა და თითქოს ვოცნებობდი რაღაცაზე. ისე გავიდა ოთხიდან ვერაფერი გავიგე.
ვფიქრობდი, რა უფრო სასიამოვნოა, ასე წოლა ლოგინზე და უაზროდ, მელოდიასთან ერთად ფიქრი თუ მელოდია და ბოდიალი.
ტელეფონზე ნინო რეკავდა,ჩემს ტელეფონს ხომ ხმა არ აქვს, მე კი თვალები დახუჭული მაქვს და არ მცალია.
ტელეფონზე სოფომ მომწერა რომ მოვენატრე, მაგრამ მე ეს არ ვიცი, იმიტომ რომ ვწევარ და მუსიკას ვუსმენ თან ისე ღრმად.
ზოგჯერ მგონია რომ საუკუნე შემიძლია ასე ყოფნა, სულ, ერთი შესუნთქვით.
დრო მაშინ ჩერდება როცა დროსა და სივრცეს ტოვებ,ოღონდ ის შენგან დამოუკიდებლად განაგრძობს სვლას. უკან თუ დაბრუნდი ისევ უნდა დაემორჩილო. ხოდა გადაწყვიტე არ დავუბრუნდე მას. მინდა მე და მუსიკა ერთად ვიყოთ უდროოდ.
ხალხი იცვლებოდა, მე კი ვიწექი და ვუსმენდი მუსიკას უდროოდ.
თვალი გავახილე, უიჰ, დროისთვის გამისწრია.
ახლა აქ ვარ მომავალში, არავინ მყავს ახლობელი და ნაცნობი, ყველანი დახოცილან.
გული დამწყდა.
ისე დაიხოცნენ რომ არავის გავახსენდი.


One response to “მუსიკა

  • ninia

    da ise gauswari dros rom aravin gagaxsenda …….nu dagwydeba guli ..isini xom ise mogeqcnen rogorc shen moeqeci ….mitumetes shen siamovnebiskeeen iwevdi …shen musika da dro….isini ki aq datove droiiis uazro dinebashi..matac migatoves …

Leave a Reply

