როცა რთულია რეალობა გამოიცნო

როცა ცხოვრების რაღაც ეტაპზე ხარ და რთულია მიხვდე რა გინდა საერთოდ. როცა იმ გზაზე დგახარ რომ გინდა გადაწყვიტო, რაღაც მნიშვნელოვანი გააკეთო, ისეთი ცხოვრების გზა აირჩიო რომელიც  დადებითად იმოქმედებს შენზე, ძნელია არჩევანის გაკეთება. მე ორი გზა მაქვს. არ ვიცი რა და რა, თუმცა ცხადად ვხედავ რომ ორივე სხვადასხვა მიმართულებით მიდის. ერთი გზა თითქოს კეთილი თბილი და გაცისკროვნებულია თუმცა ისე აცისკროვნებს რომ ეჭვი მეპარება მასში. მეორე გზა ბუნდოვანია და თითქმის მიჭირს მისი შეფასება, მაგრამ ბუნდოვანება მხიბლავს მაგრამ მაშინებს კიდეც. მე ისე მაეჭვებს ეს ორი გზა და ეს არჩევანი რომ ძალიან დიდ საგონებელში ვარ. სიტუაცია ვარ მდგრადი რომელიც შეიძლება ან გზას გაუყვეს ან უბრალოდ აფეთქდეს ვულკანივით. მე დავიწყე საკუთარი თავის ახლიდან გადაფასება, დღეიდან. მე გვერდით ძალიან ბევრი ადამიანი მყავს, თბილები და ზოგჯერ უანგაროდ კეთილები. მე მეგობრები არ მყავს და მე მხოლოდ მათ ვცემ პატივს ვისაც საჭიროდ ჩავთვლი, ვისაც ამოვიცნობ იმ ჭეშმარიტი ზრახვებით როგორითაც ისინი მოდიან ჩემთან. მე ყველას ვაფასებ. ვაკრიტიკებ მუდამ. არავის ვენდობი.

ძნელია ვინმეს ენდო როცა გზების გასაყარზე დგახარ, ერთი შეცდომა და ყველაფერი დამთავრებულია.


2 responses to “როცა რთულია რეალობა გამოიცნო

Leave a Reply

