კიდევ ერთი შეშლილი პოსტი

ბევრს უხარია,ბევრი განცდის,დეპრესიაში ვარდება და ჰგონია რომ ეს მდგომარეობა მათზე ძლიერია,რადგან არ იციან როგორ მართონ საკუთარი თავი.

“მართე შენი გონება თორემ ის გმართავს შენ”. გამოდის რომ ამას არც არავინ უფიქრდება, ეს ფრაზა ყველა სფეროს ეხება,თვით რელიგიებსაც კი.

როცა ქუჩაში დავდივარ, ხალხში ადვილად ვამჩნევ მათ განწყობას,ძალიან ბევრი განადგურებულია იმ მარტივი მიზეზის გამო რომ არ იციან რომ მათ გონებას გაცილებით მეტი შეუძლია,უბრალოდ ან არ უნდათ კარგად იყვნენ ან ფიქრი ეზარებათ.

იცოდე თუ საკუთარ თავს არ მიხედე და ბევრი არ იფიქრე განადგურდები.

მელოდიასაც გააჩნია, არის მელოდიები რომლებიც გვიქმნიან განწყობას, არის მელოდები რომლებიც გვიბიძგებენ რომ ვიფიქროთ, მელოდიები რომლებიც გძაბავენ და გვაგიჟებენ,გვაწერინებენ და ბატონობენ იმ მომენტში ჩვენზე.ჩვენ შეგვიძლია ესეც ვაკონტროლოთ იმიტომ რომ გონებას ეს შეუძლია.

ბნელი თვალებით შავ ქუჩებში მიყვარს სიარული,ჩემი მელოდიითა და არეული ფიქრებით,ვგრძნობ რომ ამ დროს ყველაზე თავისუფალი ვარ. თავისუფლება ისაა რაც შენთვის არის თავისუფლება… სხვისთვის ღმერთია თავისუფლება და მისდამი მორჩილება, ჩემთვის მორჩილება თავისუფლებას ზღუდავს.

ზოგჯერ მომავალსაც ვერ ვგრძნობ, იმიტომ რომ ჩემი თავისუფლება სად წამიყვანს არ ვიცი.

ერთი ზუსტად ვიცი, მე გამაჩნია აზროვნების უნარი, შემიძლია ვიფიქრო ყველაფერზე დაუსრულებლად და ზომიერად, არ მეშინია, იმიტომ რომ შემიძლია საკუთარი თავი ვმართო ნებისმიერ დროს,გავაკეთებ იმას რაც მომინდება და როგორც საჭირო იქნება.

მე კეთილი ვარ და ბედნიერი რადგან გამაჩნია საკუთარი შემეცნება ჩემი სამყარო და მეტი არაფერი მინდა.

არსებობს რაღაც ურთიერთობები რომლებიც ალამაზებენ ჩემს სამყაროს,ერთობ სასიამოვნოს და მელოდიურს ხდიან მას.

პ.ს. მე შენთან ერთად რომ ვარ სულ ვღიღინებ.


Leave a Reply

